úterý 2. září 2014

Jak na domácí peeling






Občas, tak jednou za dva měsíce, si ráda udělám peeling obličeje. Mám doma meruňkový s kousíčky rozemletých pecek meruněk, který jsem dostala kdysi od Ježíška. Úžasně voní, ale už jsem ho skoro vypotřebovala. 
Napadlo mě tedy podívat se po návodu na peeling domácí. Ostatně, říká se, že bychom na sebe měli patlat ideálně jen to, co bychom i s chutí snědli.
Vhodných přísad na peeling je spousta, například mletá káva, třtinový cukr, olivový nebo jiný přírodní olej, med, citronová šťáva, jablečná šťáva, strouhané ovoce, jedlá soda (skvělá), kakao, vejce, mořská sůl...

Já jsem napoprvé udělala SMĚS
MLETÉ KÁVY
MEDU
OLIVOVÉHO OLEJE
TŘTINOVÉHO CUKRU
Od každého stačí jedna kávová lžička (vrchovatá). Směs postačila bohatě na obličej i celé tělo. 
Nanášela jsem směs na vlhkou pokožku, pořádně jsem kůži vydrhla, ale samozřejmě jen tak, jak mi to bylo příjemné, nechala jsem působit a pak opláchla.


Opravdu vřele DOPORUČUJI.


Zrnka kávy a cukru odstraní staré částečky kůže, olej a med skvěle vyživí a kofein zmírňuje případné otoky... a ta chuť! :)



Pokud máte hodně jemnou pleť, nebo vám drhnutí obličeje není příjemné, vynechejte z této směsi cukr, na obličej postačí rozemletá káva.

POZOR - směs díky kávě samozřejmě hodně barví, takže doporučuju vše provádět v bezpečí vany :D

2 komentáře:

  1. Supr! Já se vydrhnu většinou jen cukrem, ale přiznávám, že to je jen z pohodlnosti. Zkusím se polepšit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně? Myslím si, že cukr stačí, stejně jde hlavně o ty drhnoucí částečky... ale takto to vypadá líp, chápeš :D Mojí stálicí bude asi cukr s oliváčem.

      Vymazat